Nowe opakowania GERBER z myślą o potrzebach konsumentówW ramach nowości GERBER 2009 wprowadzone zostały nowe etykiety i nowe opakowania zbiorcze dla wszystkich produktów GERBER.Zmiany zostały dokonane, aby: ułat
Telaprewir, firmy Janssen, został wyróżniony w prestiżowym konkursie Prix Gallen Polska. Lek otrzymał Złoty Medal w kategorii: innowacyjny produkt leczniczy stosowany w lecznictwie zamkniętym.…
Firma Nestlé Nutrition po raz pierwszy prezentuje nowe oblicze marki GERBER, na które składają się zmiany i innowacje wprowadzone w odpowiedzi na dynamicznie rozwijające się potrzeby konsumentów. Elementami no
Pierwsze na polskim rynku parówki dla dzieci po 1. roku życiaOpakowanie – słoiczek 125 g, masa netto 70 gData wprowadzenia na rynek – lipiec 2009 r.Sugerowana cena detaliczna – ok. 3,95 PLNPar&oacut
Jak wybrać kocyk dla dziecka na chłodniejsze dni?Jesień i zima to wymagające pory roku. Temperatura potrafi znacznie spaść, do tego wiatr i deszcz nie sprzyjają wyjściom na spacer z dzieckiem. Nie oznacza to, że nie powinnaś
Headlines Porter Novelli prezentuje najnowsze badanie opinii pt. „Polacy o zdrowym stylu życia.” – część pierwsza – jak Polacy definiują zdrowy styl życia i czy sami go stosują ? …
Z badań przeprowadzonych w 2009 roku przez agencję badawczą SMG KRC wynika, że 38% mam z dziećmi do 1 roku życia kupuje najczęściej 2 opakowania mleka podczas jednego zakupu. Co więcej, ponad 40% mam kupujących mleko Nestle N
Jesień obfituje w przepyszne i kolorowe sezonowe warzywa. W tym okresie bezkonkurencyjnymi składnikami jadłospisu są dynia, papryka i pomidor, będące źródłem naturalnych witamin. Jesień to doskonała pora by do sezonowych war
Upalne lato może okazać się dla małego dziecka bardziej uciążliwe, niż sroga zima. Wystawione na wysokie temperatury ciało malca nie potrafi poradzić sobie z wysoką temperaturą, gdyż jego system termoregulacji nie jest jesz
Warszawa, 26 marca 2018 r.Piękny brzuch także po ciążyCiąża to wyjątkowy czas w życiu każdej kobiety, w którym najważniejsze jest dziecko. O wszystkim innym zaczynamy myśleć już po tym, jak pojawi się ono na świecie i