Pierwsze na polskim rynku parówki dla dzieci po 1. roku życiaOpakowanie – słoiczek 125 g, masa netto 70 gData wprowadzenia na rynek – lipiec 2009 r.Sugerowana cena detaliczna – ok. 3,95 PLNPar&oacut
Jaka powinna być idealna spacerówka? Zwrotna, lekka w prowadzeniu, wygodna. Na tyle duża, aby zapewniała dziecku wygodę podczas spaceru, jednocześnie zaś na tyle kompaktowa, aby po złożeniu (szybkim i nieskomplikowanym) zmieś
Informacja prasowa: Sedar S.A.Grudzień 2017Kurczak w diecie przyszłej mamyOkres ciąży oraz karmienia to dla każdej kobiety wyjątkowy czas, w trakcie którego zwracamy szczególną uwagę na odpowiednią dietę. To, w jaki spos
Warszawa, dn. 16 listopada 2017 r. Już 17 listopada Światowy Dzień Wcześniaka! #SiłaMaluszków #PowerOfBabies #WspólnieDbamyOBobasyCelebrując Światowy Dzień Wcześniaka marka Pampers rozpoczęła społeczną kampanię #Sił
Warszawa, 7.05.2018 r.Karmienie to nie problem!Bezpłatne konsultacje laktacyjne dla młodych mam już 11 maja w KrakowieTrwa ogólnopolska kampania promująca wiedzę na temat karmienia piersią organizowana przez markę Lovi. W ra
Ministerstwo Zdrowia i Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie organizują spotkanie edukacyjne dla mężczyzn w wieku 45 plus w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej M45. Spotkanie odbędzi
Warszawa, dnia 11 kwietnia 2012r. – W ramach kampanii „Polka w ciąży“ przedstawiamy pierwszą cześć artykułu autorstwa prof. dr hab. n. med. Mirosław Wielgosia i dr n med. Doroty Bomby-Opoń 
¬¬¬¬Warszawa, dn. 20 sierpnia 2018 r. Baw się latem tak, jak lubisz! Dyskretna ochrona z Tampax Compak PearlWyjazd pod namiot, odpoczynek nad brzegiem morza czy zabawa podczas letnich festiwali? Niezależnie od planów wakacyjn
Firma Nestlé Nutrition po raz pierwszy prezentuje nowe oblicze marki GERBER, na które składają się zmiany i innowacje wprowadzone w odpowiedzi na dynamicznie rozwijające się potrzeby konsumentów. Elementami no