Kampania wizerunkowa ?Made in Poland? ma pomóc polskim firmom wejść na zagraniczne rynki. 14 października 2013 r. na konferencji inaugurującej kampanię, przedstawiciele rządu, przedsiębiorcy i eksperci dyskutowali o tym, jak n
Każda mama karmiąca dziecko mlekiem modyfikowanym wie, jak szybko kończy się opakowanie takiego mleka. Zazwyczaj kupuje od razu kilka puszek, aby zaoszczędzić czas, który zamiast na zakupy może poświęcić swojej rodzini
Zdjęcia z USG – najlepsza pamiątka po ciążyCiąża to bardzo wyjątkowy stan, który budzi często skrajne emocje. Szczęście, strach, euforia – to właśnie takie uczucia targają kobietą przed porodem. Kobiety mają r
Informacja prasowaCzy można samodzielnie wyleczyć infekcję intymną?Infekcje intymne to jedna z najczęstszych przyczyn wizyt u ginekologa. W zasadzie każda kobieta doświadczy ich przynajmniej raz w życiu. W nowym, ogólnopolsk
W ramach kampanii „Polka w ciąży” przedstawiamy drugą część artykułu autorstwa Prof. dr hab. n. med. Leszek Pawelczyka i dr n. med. Marcin Kormana z Kliniki Niepłodności i Endokrynologii Rozrodu Uniwersytetu
Ministerstwo Zdrowia i Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie organizują spotkanie edukacyjne dla mężczyzn w wieku 45 plus w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej M45. Spotkanie odbędzi
Z badań przeprowadzonych w 2009 roku przez agencję badawczą SMG KRC wynika, że 38% mam z dziećmi do 1 roku życia kupuje najczęściej 2 opakowania mleka podczas jednego zakupu. Co więcej, ponad 40% mam kupujących mleko Nestle N
Warszawa, 7.05.2018 r.Karmienie to nie problem!Bezpłatne konsultacje laktacyjne dla młodych mam już 11 maja w KrakowieTrwa ogólnopolska kampania promująca wiedzę na temat karmienia piersią organizowana przez markę Lovi. W ra