Kampania wizerunkowa ?Made in Poland? ma pomóc polskim firmom wejść na zagraniczne rynki. 14 października 2013 r. na konferencji inaugurującej kampanię, przedstawiciele rządu, przedsiębiorcy i eksperci dyskutowali o tym, jak n
Celem kampanii edukacyjnej ?Zdrowy Start? jest zachęcenie Polaków do zmiany nieprawidłowych nawyków żywieniowych. W ramach akcji sześć rodzin, wyłonionych na podstawie nadesłanych zgłoszeń, zostanie poddanych prawdziwej żyw
W maju 2011 pracownicy i dostawcy Nestlé Polska S.A. Oddział w Rzeszowie, wraz z rodzinami zaangażowali się w niecodzienną inicjatywę. Wcielając się w role aktorów, otrzymali niepowtarzalną okazję, by – prz
Warszawa, dn. 10 listopada 2017 r. Przedstawiamy najmniejsze w historii pieluszki Pampers!#SiłaMaluszków #PowerOfBabies #WspólnieDbamyOBobasyPieluszki Pampers Preemie Protection, opracowane we współpracy z pielęgniarkami z Odd
Horgen, Switzerland – 5 czerwca 2012: Jakość kiszonki zależy przed wszystkim od jakości pokosu, dlatego bardzo ważne jest odpowiednie przygotowanie łąki i pielęgnacja uprawy. Każdy rolnik powinien pamiętać, �
Jak wybrać kocyk dla dziecka na chłodniejsze dni?Jesień i zima to wymagające pory roku. Temperatura potrafi znacznie spaść, do tego wiatr i deszcz nie sprzyjają wyjściom na spacer z dzieckiem. Nie oznacza to, że nie powinnaś
Wiele kobiet spodziewających się dziecka często boryka się z problemami,które powodują bezsenność. Kłopot z ułożeniem ciała i bóle kręgosłupa sprawiają,że noce przyszłych mam stają się coraz krótsze, choć zapotr
Nowe opakowania GERBER z myślą o potrzebach konsumentówW ramach nowości GERBER 2009 wprowadzone zostały nowe etykiety i nowe opakowania zbiorcze dla wszystkich produktów GERBER.Zmiany zostały dokonane, aby: ułat
INFORMACJA PRASOWA Warszawa, dnia 15 listopada 2012r.…