Z badań przeprowadzonych w 2009 roku przez agencję badawczą SMG KRC wynika, że 38% mam z dziećmi do 1 roku życia kupuje najczęściej 2 opakowania mleka podczas jednego zakupu. Co więcej, ponad 40% mam kupujących mleko Nestle N
Kampania wizerunkowa ?Made in Poland? ma pomóc polskim firmom wejść na zagraniczne rynki. 14 października 2013 r. na konferencji inaugurującej kampanię, przedstawiciele rządu, przedsiębiorcy i eksperci dyskutowali o tym, jak n
Jak wynika z nowego badania pod nazwą ?Road to Inclusion? [Droga do inkluzji], miliony osób w Europie są wykluczone finansowo lub mają ograniczony dostęp do bankowości elektronicznej.W przeciwieństwie do powszechnego postrzegan
Do kiedy dziecko karmi się mlekiem?W życiu każdego malucha przychodzi czas, kiedy żegna się on z jedzeniem, które towarzyszyło mu od pierwszych chwil życia: mleko stopniowo zastępowane jest przez „dorosłe” posiłki, a do
Warszawa, 28 czerwca 2017Wakacyjny kłopot – infekcje dróg moczowych!Dbasz o zdrowie? PrzeTESTUJ ten test!Lato – czas wakacji i upragnionego urlopu na łonie natury. Udanego wypoczynku nie powinny tym bardziej zepsuć kłopoty
W maju 2011 pracownicy i dostawcy Nestlé Polska S.A. Oddział w Rzeszowie, wraz z rodzinami zaangażowali się w niecodzienną inicjatywę. Wcielając się w role aktorów, otrzymali niepowtarzalną okazję, by – prz
Warszawa, dn. 16 listopada 2017 r. Już 17 listopada Światowy Dzień Wcześniaka! #SiłaMaluszków #PowerOfBabies #WspólnieDbamyOBobasyCelebrując Światowy Dzień Wcześniaka marka Pampers rozpoczęła społeczną kampanię #Sił
Jaka powinna być idealna spacerówka? Zwrotna, lekka w prowadzeniu, wygodna. Na tyle duża, aby zapewniała dziecku wygodę podczas spaceru, jednocześnie zaś na tyle kompaktowa, aby po złożeniu (szybkim i nieskomplikowanym) zmieś
Warszawa, 26 marca 2018 r.Piękny brzuch także po ciążyCiąża to wyjątkowy czas w życiu każdej kobiety, w którym najważniejsze jest dziecko. O wszystkim innym zaczynamy myśleć już po tym, jak pojawi się ono na świecie i