OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA ?ZADBAJ O SWOJE SERCE? LAUREATEM VII EDYCJI PRESTIŻOWEGO PLEBISCYTU LIDERZY OCHRONY ZDROWIA …
Kampania wizerunkowa ?Made in Poland? ma pomóc polskim firmom wejść na zagraniczne rynki. 14 października 2013 r. na konferencji inaugurującej kampanię, przedstawiciele rządu, przedsiębiorcy i eksperci dyskutowali o tym, jak n
Data publikacji: 2019-06-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak czuć się lżej latem?Kategoria: LIFESTYLE, ZdrowieLato jest okresem upałów, na który nasz organizm może reagować spuchnięciem i uczuciem ociężałości.
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, 10.01.2019Droga Mamo: Łap chwile, tak szybko przemijają!Macierzyństwo to chwile. Chwile radości, gdy na buźce Malucha pojawi się uśmiech; chwile zmęczenia, gdy kolejna noc zalicza się do tych nie
Ministerstwo Zdrowia i Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej – Curie organizują spotkanie edukacyjne dla mężczyzn w wieku 45 plus w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej M45. Spotkanie odbędzi
W ramach kampanii edukacyjnej M45+ Ministerstwo Zdrowia i Centrum Onkologii Instytut zorganizowało cykl spotkań edukacyjnych z pracownikami zakładów przemysłowych. Spotkania miały na celu propagowanie profilakty
Warszawa, 9 czerwca 2016Rośnie liczba pacjentek z zagranicy leczących niepłodność w Klinice BocianKlinika Bocian, jedna z wiodących klinik zajmujących się leczeniem niepłodności w Polsce, w latach 2013-2015 zwiększyła czt
Konferencja 15.11.2013 Giełda Papierów Wartościowych, Warszawa…
Do zespołu Headlines Porter Novelli dołączył Jakub Karasek, który objął stanowisko Junior Consultanta. We współpracy z Martą Winiarską, Karasek będzie uczestniczył w działaniach PR-owych na 5 zagranicznych rynkach w ramac
17 nowych produktów GERBER BIO spełniających wymagania dotyczące żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz standardy rolnictwa ekologicznegoOpakowanie – słoiczek 190 gData wprowadzenia na rynek – pierws