Tegoroczna edycja Złotych Spinaczy, konkursu dla najlepszej kampanii PR 2012 roku zakończyła się wielkim sukcesem Headlines Porter Novelli , która została wyróżniona statuetką za Projekt ?Polka w ciąży? w kategorii ?Kampania
Inseminacja to najstarsza i jedna z najprostszych technik wspomaganego rozrodu, a tym samym metoda najbardziej dostępna dla pacjentów. Jednak ze względu na wiele czynników: demograficznych, medycznych i społecznych, ale przede wsz
Warszawa, kwiecień 2018 r.już 4 maja w ŁodziRuszyła ogólnopolska kampania promująca wiedzę na temat karmienia piersią organizowana przez markę Lovi. W ramach projektu, młode mamy mogą skorzystać z bezpłatnych konsultacji
W maju 2011 pracownicy i dostawcy Nestlé Polska S.A. Oddział w Rzeszowie, wraz z rodzinami zaangażowali się w niecodzienną inicjatywę. Wcielając się w role aktorów, otrzymali niepowtarzalną okazję, by – prz
Informacja prasowa „Drugiej szansy nie będzie” – te mocne, a zarazem niezwykle przekonujące słowa zostały użyte w kampanii edukacyjnej na temat pozyskiwania krwi pępowinowej przy porodzie. Celem akcji jest zachęcenie rod
¬¬¬¬Warszawa, dn. 20 sierpnia 2018 r. Baw się latem tak, jak lubisz! Dyskretna ochrona z Tampax Compak PearlWyjazd pod namiot, odpoczynek nad brzegiem morza czy zabawa podczas letnich festiwali? Niezależnie od planów wakacyjn
Informacja prasowa: MAGNESIApaździernik 2019, WarszawaMagnez dla przyszłej mamyMAGNESIA – źródło naturalnego magnezuCiąża i karmienie piersią to wyjątkowy, ale też wymagający czas dla kobiety. Jej tryb życia i codzien
Z badań przeprowadzonych w 2009 roku przez agencję badawczą SMG KRC wynika, że 38% mam z dziećmi do 1 roku życia kupuje najczęściej 2 opakowania mleka podczas jednego zakupu. Co więcej, ponad 40% mam kupujących mleko Nestle N