Kampania wizerunkowa ?Made in Poland? ma pomóc polskim firmom wejść na zagraniczne rynki. 14 października 2013 r. na konferencji inaugurującej kampanię, przedstawiciele rządu, przedsiębiorcy i eksperci dyskutowali o tym, jak n
Każda mama karmiąca dziecko mlekiem modyfikowanym wie, jak szybko kończy się opakowanie takiego mleka. Zazwyczaj kupuje od razu kilka puszek, aby zaoszczędzić czas, który zamiast na zakupy może poświęcić swojej rodzini
W pierwszym roku życia dziecko rozwija się bardzo dynamicznie. Intensywny rozwój i zwiększona aktywność fizyczna wymagają wprowadzenia do diety dziecka nowych, urozmaiconych posiłków. Rozszerzanie diety to dla rodz
W ramach kampanii edukacyjnej M45+ Ministerstwo Zdrowia i Centrum Onkologii Instytut zorganizowało cykl spotkań edukacyjnych z pracownikami zakładów przemysłowych. Spotkania miały na celu propagowanie profilakty
17 nowych produktów GERBER BIO spełniających wymagania dotyczące żywności dla niemowląt i małych dzieci oraz standardy rolnictwa ekologicznegoOpakowanie – słoiczek 190 gData wprowadzenia na rynek – pierws
Wrocław, 15.01.2021INFORMACJA PRASOWAMARKA: HOLLEASORTYMENT: EKOLOGICZNE MLEKO NASTĘPNE 2 z mlekiem A2 – dla niemowląt od 6. miesiąca życia – 800 g. NOWOŚĆ – Na polskim rynku od stycznia 2021 roku.NOWOŚĆ
W maju 2011 pracownicy i dostawcy Nestlé Polska S.A. Oddział w Rzeszowie, wraz z rodzinami zaangażowali się w niecodzienną inicjatywę. Wcielając się w role aktorów, otrzymali niepowtarzalną okazję, by – prz
Informacja prasowaWarszawa, 27 listopada 2017 r.W okresie ciąży organizm kobiety wystawiony jest na wielką próbę. Dlatego w tym czasie należy zwracać szczególną uwagę na to, co jemy, by zapewnić sobie regularny dopływ wit
Jak wynika z nowego badania pod nazwą ?Road to Inclusion? [Droga do inkluzji], miliony osób w Europie są wykluczone finansowo lub mają ograniczony dostęp do bankowości elektronicznej.W przeciwieństwie do powszechnego postrzegan