MasterCard przygotował konkurs, w którym do wygrania są designerskie ubrania i gadżety, zaprojektowane przez polskich projektantów. Aby zdobyć nagrodę, wystarczy napisać kreatywny komentarz pod wybranym zdjęciem projektu umies
Kampania wizerunkowa ?Made in Poland? ma pomóc polskim firmom wejść na zagraniczne rynki. 14 października 2013 r. na konferencji inaugurującej kampanię, przedstawiciele rządu, przedsiębiorcy i eksperci dyskutowali o tym, jak n
Światowy Dzień Wcześniaka – święto obchodzone 17 listopada każdego roku, by zwiększyć świadomość o przedwczesnych porodach i problemach przedwcześnie urodzonych dzieci oraz ich rodzin na całym świecie. Około 15 milion�
Od 16 kwietnia br. Narodowy Fundusz Zdrowia ponownie finansuje leczenie guzów mózgu bezoperacyjną metodą radiochirurgii stereotaktycznej stosowaną w Centrum Gamma Knife Allenort w Warszawie. Dzięki temu wielu pacjent&
Zielona dieta dla dwojgaW ciąży jedz nie za dwoje, ale… dla dwojga! To, co nakładasz na talerz, ma ogromne znaczenie nie tylko dla twojego dziecka, ale i dla ciebie samej. Kiedy oczekujesz potomstwa, twój organizm w pierwszej ko
Warszawa, 7.05.2018 r.Karmienie to nie problem!Bezpłatne konsultacje laktacyjne dla młodych mam już 11 maja w KrakowieTrwa ogólnopolska kampania promująca wiedzę na temat karmienia piersią organizowana przez markę Lovi. W ra
Do zespołu Headlines Porter Novelli dołączył Jakub Karasek, który objął stanowisko Junior Consultanta. We współpracy z Martą Winiarską, Karasek będzie uczestniczył w działaniach PR-owych na 5 zagranicznych rynkach w ramac
W ramach kampanii edukacyjnej M45+ Ministerstwo Zdrowia i Centrum Onkologii Instytut zorganizowało cykl spotkań edukacyjnych z pracownikami zakładów przemysłowych. Spotkania miały na celu propagowanie profilakty
Odzyskać kobiecość po porodzieDodatkowe kilogramy, rozstępy czy gorsza kondycja skóry po ciąży – to nie jedyne kwestie, którymi martwią się przyszłe i świeżo upieczone mamy. Poród może bowiem powodować pewne „skutk
Celem kampanii edukacyjnej ?Zdrowy Start? jest zachęcenie Polaków do zmiany nieprawidłowych nawyków żywieniowych. W ramach akcji sześć rodzin, wyłonionych na podstawie nadesłanych zgłoszeń, zostanie poddanych prawdziwej żyw