BIZNES Handel

Działania PSH Lewiatan w walce z COVID-19

W ramach kolejnych etapów odmrażania polskiej gospodarki PSH Lewiatan niezmiennie realizuje działania na rzecz wsparcia franczyzobiorców, pracowników, klientów i lokalnych społeczności. Od początku pandemii Sieć we współpracy ze Spółkami Regionalnymi i 3200 zrzeszonymi sklepami realizuje szerokie działania pomocowe, które objęły między innymi ponad 30 szpitali i placówek medycznych w całej Polsce.

Data publikacji: 2020-06-01, 16:45
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Działania PSH Lewiatan w walce z COVID-19
Kategoria: BIZNES, Handel,

W ramach kolejnych etapów odmrażania polskiej gospodarki PSH Lewiatan niezmiennie realizuje działania na rzecz wsparcia franczyzobiorców, pracowników, klientów i lokalnych społeczności. Od początku pandemii Sieć we współpracy ze Spółkami Regionalnymi i 3200 zrzeszonymi sklepami realizuje szerokie działania pomocowe, które objęły między innymi ponad 30 szpitali i placówek medycznych w całej Polsce.  

W ramach kolejnych etapów odmrażania polskiej gospodarki PSH Lewiatan niezmiennie realizuje działania na rzecz wsparcia franczyzobiorców, pracowników, klientów i lokalnych społeczności. Od początku pandemii Sieć we współpracy ze Spółkami Regionalnymi i 3200 zrzeszonymi sklepami realizuje szerokie działania pomocowe, które objęły między innymi ponad 30 szpitali i placówek medycznych w całej Polsce.  

 

W ramach inicjatywy #RazemJesteśmySilniejsi Sieć Lewiatan przekazała ponad 50 palet produktów, takich jak woda, środki dezynfekujące i artykuły higieniczne. Otrzymało je ponad 30 szpitali i placówek medycznych w całej Polsce. Od początku pandemii ponad 500 sklepów Lewiatan zrealizowało także 13 000 zamówień na zakupy dla osób starszych i chorych w ramach akcji „Sąsiedzka pomoc”. Dzięki współpracy PSH Lewiatan, Spółek Regionalnych, franczyzobiorców i partnerów handlowych wsparcie regularnie trafia również do lokalnych społeczności. Działania obejmują także akcje edukacyjne skierowane do pracowników i klientów, promujące odpowiedzialne postawy i bezpieczeństwo w robieniu zakupów.

 

– W tych trudnych miesiącach kluczowa okazała się solidarność i współpraca. Cieszę się, że dzięki dużej mobilizacji i zaangażowaniu sprawnie udało nam się zbudować koalicję o tak dużym potencjale pomocowym. Wrażliwość naszych franczyzobiorców i pracowników oraz ich doskonała znajomość problemów, z jakimi borykają się nasi najbliżsi sąsiedzi, pozwoliły nam szybko podjąć działania wspierające najbardziej potrzebujących. Dziś, w pełni przygotowani, odważnie wkraczamy w nową rzeczywistość  – mówi Robert Rękas, Prezes PSH Lewiatan.

A to już wiesz?  CSR polskiego biznesu w czasach koronawirusa - II część raportu

 

W czasie pandemii dla PSH Lewiatan priorytetem jest ochrona biznesów franczyzobiorców. Jako pierwsza sieć franczyzowa w Polsce, we współpracy ze Spółkami Regionalnymi oraz franczyzobiorcami, Lewiatan ustanowił fundusz pomocowy o wartości 10 mln zł, dla przedsiębiorców, których działalność została zagrożona w skutek pandemii. Fundusz wsparło także 120 partnerów handlowych sieci Lewiatan. Ponadto, w ramach wsparcia franczyzobiorcy mogą liczyć na szeroką pomoc organizacyjną i prawną.

 

Bezpieczeństwo pracowników i klientów

W celu zwiększenia bezpieczeństwa klientów i pracowników sklepów, placówki są regularnie poddawane dezynfekcji. Pracownicy są wyposażeni w niezbędne środki ochronne, a w pobliżu kas zainstalowane zostały osłony z plexi. Działania prewencyjne obejmują także rotacyjny czas pracy oraz zaostrzone procedury bezpieczeństwa podczas przyjmowania towarów. Sieć prowadzi także intensywną komunikację wewnętrzną, dzięki której pracownicy są na bieżąco informowani o aktualnie obowiązujących procedurach sanitarnych.

Z myślą o bezpieczeństwie klientów w sklepach poza plakatami informacyjnymi, które wskazują właściwe zachowania prewencyjne prowadzona jest także stała komunikacja poprzez telewizję i radio Lewiatan. Za pomocą tych kanałów sieć zwraca uwagę na właściwe zachowania zwiększające bezpieczeństwo podczas codziennych zakupów. W sklepach udostępnione zostały niezbędne środki do dezynfekcji rąk oraz rękawiczki jednorazowe, a pracownicy regularnie zachęcają do korzystania z płatności bezgotówkowych.

 

Lewiatan – Dobry Sąsiad

Polska Sieć Handlowa Lewiatan zainicjowała także szereg akcji wspierających najbliższych sąsiadów, jak „Sąsiedzka pomoc” skierowana do osób starszych i chorych. Inicjatywa umożliwia złożenie zamówienia na zakupy przez klientów, którzy nie mogą samodzielnie odwiedzić sklepu. Z kolei poprzez akcje #ZostańWDomu i gotuj z Lewiatanem oraz #TrzymajSięZdrowo sieć aktywnie promuje odpowiedzialne zachowania wśród swoich klientów. Inicjatywy mają na celu zachęcenie do przestrzegania zasad bezpieczeństwa, pozostawania w domu, jak też promowanie zdrowego stylu życia i odżywiania.  

 

***

Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza ponad 3.200 placówek handlowych zatrudniających 30.000 pracowników. W 2019 roku PSH Lewiatan zajęła 7. miejsce w rankingu „Największych pracodawców” Rzeczpospolitej. Łączne obroty, które w 2019 roku przekroczyły 13,6 mld zł, stawiają Sieć w ścisłej czołówce organizacji handlowych w Polsce.  

A to już wiesz?  Pandemiczny egzamin z ochrony zdrowia

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Działania PSH Lewiatan w walce z COVID-19 BIZNES, Handel - W ramach kolejnych etapów odmrażania polskiej gospodarki PSH Lewiatan niezmiennie realizuje działania na rzecz wsparcia franczyzobiorców, pracowników, klientów i lokalnych społeczności. Od początku pandemii Sieć we współpracy ze Spółkami Regionalnymi i 3200 zrzeszonymi sklepami realizuje szerokie działania pomocowe, które objęły między innymi ponad 30 szpitali i placówek medycznych w całej Polsce.  

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy