OGÓLNOPOLSKA KAMPANIA „ZADBAJ O SWOJE SERCE” LAUREATEM VII EDYCJI PRESTIŻOWEGO PLEBISCYTU LIDERZY OCHRONY ZDROWIA ZADBAJ O SWOJE SERCE jest ogólnopolską kampanią o charakterze edukacyjno-p
Ministerstwo Zdrowia rozpoczęło wdrażanie programu edukacyjnego M45+. Kampania skierowana do mężczyzn powyżej 45. roku życia dotyczy profilaktyki nowotworów układu moczowo–płcio
1 kwietnia 2008 roku w sprzedaży pojawiły się wyjątkowe produkty: pierwsze na polskim rynku desery jogurtowe stworzone specjalnie z myślą o niemowlętach: MISIOWE JOGURCIKI Nestlé. MISIO
13 czerwca br. poznaliśmy zwycięzców 7. edycji konkursu Perły Rynku FMCG, organizowanego przez magazyn „Wiadomości Handlowe”. W kategorii „Żywnościowe produkty dla dzieci do lat
W ramach kampanii edukacyjnej M45+ Ministerstwo Zdrowia i Centrum Onkologii Instytut zorganizowało cykl spotkań edukacyjnych z pracownikami zakładów przemysłowych. Spotkania miały na celu pro
Informacja prasowa Grajewo, 29 stycznia 2021 Mleko to pierwszy i jedyny pokarm noworodka. Doskonale wiemy, że mleko mamy, a także to modyfikowane ma za zadanie […]
Warszawa, 19 października 2017 Rozstępy – nieestetyczny problem nastolatek, kobiet w ciąży i nie tylko Zaburzenia gospodarki hormonalnej, częste zmiany diet, szybki przyrost wagi oraz […]
Warszawa, 11 września 2017r. Nadpotliwość – dyskomfort, z którym można wygrać Dla większości z nas skutecznym sposobem hamowania wydzielania potu są antyperspiranty. Są jednak osoby, […]
Eko pielęgnacja maluszka od pierwszych dni życia Niemowlę wymaga wyjątkowo troskliwej pielęgnacji już od pierwszych chwil narodzin. Niedojrzała jeszcze skóra maluszka jest wrażliwa i bardzo […]
Warszawa, 28 czerwca 2017 Wakacyjny kłopot – infekcje dróg moczowych! Dbasz o zdrowie? PrzeTESTUJ ten test! Lato – czas wakacji i upragnionego urlopu na łonie […]