Anetta

Ewelina Nazarko-Ludwiczak ekspertem w programie promocji Polskiej Branży Medycznej za granicą

Ewelina Nazarko-Ludwiczak, Healthcare&Life Director, została wybrana jako ekspert w dziedzinie komunikacji w ochronie zdrowia do udziału w programie Promocji Polskiej Branży Medycznej za granicą „ Poland – Your health destination”. Program współtworzony jest przez Ministerstwo Gospodarki RP oraz Polską Agencję Innowacji i Inwestycji Zagranicznych. Jest to pierwsza w Polsce inicjatywa wspierająca ekspansję zagraniczną firm świadczących usługi  medyczne. W projekcie udział biorą polskie kliniki i uzdrowiska.  W ramach współpracy Ewelina Nazarko-Ludwiczak poprowadzi szkolenia i warsztaty na temat najnowszych narzędzi PR wykorzystywanych w dziedzinie ochrony zdrowia.„Z badania THINKTANK* wynika, że w ciągu najbliższych trzech do pięciu lat możemy być świadkami rosnącej fali ekspansji polskich firm na rynki zagraniczne. W tym procesie kluczowe będzie doradztwo oraz merytoryczne wsparcie tych firm.  Cieszymy się, że nasi specjaliści mogą podzielić się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w pracy dla polskich i zagranicznych klientów i dzięki temu przyczynić się do zwiększenia ich konkurencyjności na zagranicznych rynkach" powiedziała Joanna

Teaser

Ewelina Nazarko-Ludwiczak, Healthcare&Life Director, została wybrana jako ekspert w dziedzinie komunikacji w ochronie zdrowia do udziału w programie Promocji Polskiej Branży Medycznej za granicą ? Poland ? Your health destination?.

Program współtworzony jest przez Ministerstwo Gospodarki RP oraz Polską Agencję Innowacji i Inwestycji Zagranicznych. Jest to pierwsza w Polsce inicjatywa wspierająca ekspansję zagraniczną firm świadczących usługi  medyczne. W projekcie udział biorą polskie kliniki i uzdrowiska.  W ramach współpracy Ewelina Nazarko-Ludwiczak poprowadzi szkolenia i warsztaty na temat najnowszych narzędzi PR wykorzystywanych w dziedzinie ochrony zdrowia.

?Z badania THINKTANK* wynika, że w ciągu najbliższych trzech do pięciu lat możemy być świadkami rosnącej fali ekspansji polskich firm na rynki zagraniczne. W tym procesie kluczowe będzie doradztwo oraz merytoryczne wsparcie tych firm.  Cieszymy się, że nasi specjaliści mogą podzielić się swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w pracy dla polskich i zagranicznych klientów i dzięki temu przyczynić się do zwiększenia ich konkurencyjności na zagranicznych rynkach” powiedziała Joanna Pruszyńska-Witkowska, prezes Headlines Porter Novelli.

Headlines Porter Novelli jest firmą, która od 16 lat w Polsce, a od 6 w globalnej sieci Porter Novelli, jest specjalistą w komunikacji. Naszą rolą jest zmiana opinii, decyzji, postrzegania i zachowań. Zajmujemy się identyfikacją właściwej „zmiany”, odkryciem czynnika, który ją wywoła i aktywuje. Nasze kampanie są naszą siłą i inspiracją dla nas, naszych klientów i ich marek. W naszej agencji pracuje dedykowany zespół specjalistów od komunikacji, z wykształceniem i wieloletnią praktyką w PR, podchodzący do projektów wielowątkowo, łącząc oryginalne i twórcze myślenie, by zmieniać percepcję, podnosić świadomość i budować wiarę. Nasi eksperci zostali wyróżnieni najbardziej prestiżowymi nagrodami branżowymi, takimi jak Protony i Złote Spinacze, w tegorocznej edycji za Projekt ?Polka w ciąży? w prestiżowej kategorii ?Kampania Edukacyjna?.

 

Film promujący program –  http://www.youtube.com/watch?v=s4Cr-hMo3uY     

 

*THINKTANK, numer 3[14] 2012 ?Ekspansja Zagraniczna Polskich Firm?

 

A to już wiesz?  MasterCard? ogłasza dwa nowe programy partnerskie z detalicznymi sieciami handlowymi w zakresie Światowego Programu Żywnościowego na rzecz walki z głodem

Źródło Headlines. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy