Polskie Towarzystwo Ginekologiczne rekomenduje stosowanie progesteronu w zapobieganiu poronieniu i utrzymaniu ciąży.Rekomendacja Polskiego Towarzystwa Ginekologicznego do stosowania progesteronu w ginekologii i poło&
Kampania wizerunkowa „Made in Poland” ma pomóc polskim firmom wejść na zagraniczne rynki. 14 października 2013 r. na konferencji inaugurującej kampanię, przedstawiciele rządu, przedsi
Warszawa, dn. 16 listopada 2017 r. Już 17 listopada Światowy Dzień Wcześniaka! #SiłaMaluszków #PowerOfBabies #WspólnieDbamyOBobasy Celebrując Światowy Dzień Wcześniaka marka Pampers rozpoczęła społeczną kampanię #SiłaM
W ramach kampanii edukacyjnej M45+ Ministerstwo Zdrowia i Centrum Onkologii Instytut zorganizowało cykl spotkań edukacyjnych z pracownikami zakładów przemysłowych. Spotkania miały na celu pro
Celem kampanii edukacyjnej „Zdrowy Start” jest zachęcenie Polaków do zmiany nieprawidłowych nawyków żywieniowych. W ramach akcji sześć rodzin, wyłonionych na podstawie nadesł
Informacja prasowa Polski Bank Komórek Macierzystych wraz z Kliniką Life rewolucjonizuje medycynę regeneracyjną. Teraz tkankę tłuszczową pozyskaną w wyniku zabiegu liposukcji można zamienić w wyjątkowy […]
MasterCard partnerem Francuskiej Federacji Tenisowej (FFT) Warszawa, 14 maja 2013 r. – W dniu dzisiejszym, firma MasterCard poinformowała o nawiązaniu współpracy partnerskiej z Francusk&
Warszawa, 9 czerwca 2016 Rośnie liczba pacjentek z zagranicy leczących niepłodność w Klinice Bocian Klinika Bocian, jedna z wiodących klinik zajmujących się leczeniem niepłodności w […]
Mleko następne GERBER 2 otrzymało pozytywną opinię Centrum Zdrowia Dziecka, jednego z największych specjalistycznych szpitali pediatrycznych w Polsce i instytutu badawczego, pracującego na rzecz nowoczesne
Ministerstwo Zdrowia i Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie organizują spotkanie edukacyjne dla mężczyzn w wieku 45 plus w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej M45. Spotkani