Z badań przeprowadzonych w 2009 roku przez agencję badawczą SMG KRC wynika, że 38% mam z dziećmi do 1 roku życia kupuje najczęściej 2 opakowania mleka podczas jednego zakupu. Co więcej, pona
MasterCard partnerem Francuskiej Federacji Tenisowej (FFT) Warszawa, 14 maja 2013 r. – W dniu dzisiejszym, firma MasterCard poinformowała o nawiązaniu współpracy partnerskiej z Francusk&
Dane epidemiologiczne Rak nerki, obok nowotworu gruczołu krokowego i pęcherza moczowego, zalicza się do grupy nowotworów urologicznych szczególnie niebezpiecznych u mężczyzn powyżej 45. roku
Coś na ząb Nie tak łatwo nakarmić malucha i zachować porządek. Pierwszy kontakt bobasa z musem marchewkowym czy brokułowym zwykle kończy się pobrudzonym body. Ale […]
Warszawa, dn. 16 listopada 2017 r. Już 17 listopada Światowy Dzień Wcześniaka! #SiłaMaluszków #PowerOfBabies #WspólnieDbamyOBobasy Celebrując Światowy Dzień Wcześniaka marka Pampers rozpoczęła społeczną kampanię #SiłaM
Twoja przyjaciółka, siostra czy bratowa będą niedługo rodzić? A może jesteś zaproszona do świeżo upieczonej mamy i zastanawiasz się, co jej sprawić? Z prezentami dla […]
Kampania wizerunkowa „Made in Poland” ma pomóc polskim firmom wejść na zagraniczne rynki. 14 października 2013 r. na konferencji inaugurującej kampanię, przedstawiciele rządu, przedsi
W ciągu ostatniego roku powstało 8 sklepów Super-Pharm, między innymi w Zakopanem i Gdańsku. W związku z intensywnym rozwojem sieci, już w następną sobotę, 29 grudnia planowane
Informacja prasowa Warszawa, 19 czerwca 2018 r. Dzieci, ze względu na swoją ciekawość świata i żywiołowość, są szczególnie narażone na niektóre urazy i dolegliwości. Dlatego […]
W maju 2011 pracownicy i dostawcy Nestlé Polska S.A. Oddział w Rzeszowie, wraz z rodzinami zaangażowali się w niecodzienną inicjatywę. Wcielając się w role aktorów, otrzymali niepowtarza