Anetta

LUSCIOUS – Premiera magazynu kulinarnego Marty Majewskiej

Po czterech latach blogowania na princessmisia.com Marta Majewska, Dyrektor Strategii Digital i Mediów społecznościowych Porter Novelli wydała pierwszy numer magazynu kulinarnego LUSCIOUS.Pomysł na stworzenie kulinarnego magazynu powstał z myślą o ludziach, którzy cenią w życiu prostotę i kochają potrawy, które nie są czasochłonne, ale wciąż zdrowe i skomponowane ze świeżych produktów. Już od czterech lat, najpierw na swoim blogu, a teraz również w Luscious, Marta Majewska dzieli się swoją pasją do jedzenia i fotografii. Dlaczego sezonowy magazyn? Dlaczego sezonowe gotowanie?"Sezonowe jedzenie i gotowanie daje mi najwięcej radości. Produkty sezonowe inspirują mniei skłaniają do kreatywności. Niestety, ponieważ niemal każdy produkt na świecie jest dostępny w supermarketach przez cały rok, większość ludzi nie zatrzymuje się, aby pomyśleć o charakterystycznych dla danej pory roku produktach. Planując posiłek nie zdają sobie sprawy, z tego jakie zalety posiada sezonowe jedzenie. Jest świeższe, smaczniejsze i bardziej pożywne niż poza sezonem, kiedy musi pokonać tysiące kilometrów, zanim dostanie

Po czterech latach blogowania na princessmisia.com Marta Majewska, Dyrektor Strategii Digital i Mediów społecznościowych Porter Novelli wydała pierwszy numer magazynu kulinarnego LUSCIOUS.

Pomysł na stworzenie kulinarnego magazynu powstał z myślą o ludziach, którzy cenią w życiu prostotę i kochają potrawy, które nie są czasochłonne, ale wciąż zdrowe i skomponowane ze świeżych produktów. Już od czterech lat, najpierw na swoim blogu, a teraz również w Luscious, Marta Majewska dzieli się swoją pasją do jedzenia i fotografii. 

Dlaczego sezonowy magazyn? Dlaczego sezonowe gotowanie?

„Sezonowe jedzenie i gotowanie daje mi najwięcej radości. Produkty sezonowe inspirują mniei skłaniają do kreatywności. Niestety, ponieważ niemal każdy produkt na świecie jest dostępny w supermarketach przez cały rok, większość ludzi nie zatrzymuje się, aby pomyśleć o charakterystycznych dla danej pory roku produktach. Planując posiłek nie zdają sobie sprawy, z tego jakie zalety posiada sezonowe jedzenie. Jest świeższe, smaczniejsze i bardziej pożywne niż poza sezonem, kiedy musi pokonać tysiące kilometrów, zanim dostanie się na półki sklepowe. Ze względu na to skrócenie czasu podróży, jest dużo lepsze dla środowiska, a ponieważ pochodzi od miejscowych rolników, wspiera lokalną gospodarkę. Mam nadzieję, że magazyn zainspiruje czytelników do sezonowego gotowania w swojej kuchni „, mówi Marta.

Magazyn będzie ukazywał się cztery razy w roku (jesienią, zimą, wiosną i latem). Jego unikalność kryje się w prostocie, przejawiającej się zarówno w przepisach jak i ich wizualizacji. W tym numerze znajdą się przepisy zawierające to, co najlepsze w jesieni: grzyby, marchew, dynię, jabłka, gruszki, buraki i kalafiory.

Luscious jest dostępny w języku angielskim na portalu ISSUU. Autorką przepisów, stylizacji i zdjęć jest Marta Majewska. Za stronę graficzną odpowiada Ewelina Bocian ? młoda, utalentowana graficzka polskiego pochodzenia.

Magazyn jest dostępny pod adresem: http://issuu.com/lusciousmagazine/docs/lusciousfall12

A to już wiesz?  WFP oferuje przy wsparciu MasterCard? e-karty dla syryjskich uchodźców w Libanie

MARTA MAJEWSKA

Dyrektor Strategii Digital i Mediów społecznościowych Porter Novelli

Posiada 5-letnie doświadczenie w tworzeniu strategii obecności firm i marek w mediach społecznościowych i w Internecie. Doradzała i współtworzyła kampanie między innymi  dla P&G, Siemens, McDonalds, DJO, Dow, Bayer, Novo Nordisk, Bluetooth SIG, nagrodzone i wyróżnione w międzynarodowych konkursach. W grupie PN Connect jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne w regionie EMEA. Przygotowuje specjalistyczne warsztaty i wykłada o mediach społecznościowych na międzynarodowych konferencjach i spotkaniach biznesowych. Obserwatorka największych trendów w mediach społecznościowych, której wpisy na Twitterze regularnie śledzi blisko 10 tyś osób. W czasie wolnym prowadzi dwa blogi: o mediach społecznościowych i kulinarny. 7 września br. odwiedziła również Polskę prowadząc wykład na temat Visual Content Marketing.

Headlines Porter Novelli jest firmą, która od 16 lat w Polsce, a od 6 w globalnej sieci Porter Novelli, jest specjalistą w komunikacji. Naszą rolą jest zmiana opinii, decyzji, postrzegania i zachowań. Zajmujemy się identyfikacją właściwej „zmiany”, odkryciem czynnika, który ją wywoła i aktywuje. Nasze kampanie są naszą siłą i inspiracją dla nas, naszych klientów i ich marek. W naszej agencji pracuje dedykowany zespół specjalistów od komunikacji, z wykształceniem i wieloletnią praktyką w PR, podchodzący do projektów wielowątkowo, łącząc oryginalne i twórcze myślenie, by zmieniać percepcję, podnosić świadomość i budować wiarę. Nasi eksperci zostali wyróżnieni najbardziej prestiżowymi nagrodami branżowymi, takimi jak Złote Spinacze i Protony.

 

 

Źródło Headlines. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy