Data publikacji: 2020-08-13
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: #MAMKONTROLĘ – kampania społeczna, która otwarcie mówi o spożywaniu alkoholu
Kategoria: LIFESTYLE, Zdrowie
#MAMKONTROLĘ to kampania społeczna przeciwdziałająca alkoholizmowi w Warszawie.
Problem nadmiernego i szkodliwego spożywania alkoholu dotyczy większej liczby osób niż pozornie się wydaje. Niepowodzenia w pracy, urodziny kolegi, nerwowy dzień – wszystko może być pretekstem.
Trwa kampania społeczna organizowana przez Fundację Zwalcz Nudę i współfinansowana przez Miasto Stołeczne Warszawę, która otwarcie mówi na temat skutków szkodliwego i niebezpiecznego spożywania alkoholu. W każdy weekend do 16 sierpnia można wziąć udział w animacjach i otrzymać specjalistyczne porady – wydarzenie ma miejsce na plaży poniatówce, przy Wybrzeżu Szczecińskim 1, obok Mostu Poniatowskiego.
Wydarzenia pod hasłem #MAMKONTROLĘ zwracają uwagę, że problem szkodliwego spożywania alkoholu może dotyczyć nas samych lub naszych bliskich. Ważne jest, aby umieć dostrzegać znaki, które są niepokojące. Dzięki kampanii można wysłuchać ekspertów i streetworkerów, otrzymać porady, gdzie szukać pomocy, jeśli zauważamy taki problem. Elementem edukacyjnym jest również możliwość przejścia toru przeszkód w alkogoglach – imitujących stan po spożyciu alkoholu.
Kiedy alkohol negatywnie wpływa na nasze zdrowie? Czy moje picie jest szkodliwe? Co mogę zrobić, jeśli wiem, że potrzebuję pomocy? Co jest najbardziej niebezpieczne? Przyjdź i znajdź odpowiedź.
Więcej informacji na stronie: www.mamkontrole.waw.pl/
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Zdrowie