MasterCard partnerem Francuskiej Federacji Tenisowej (FFT)
Warszawa, 14 maja 2013 r. ? W dniu dzisiejszym, firma MasterCard poinformowała o nawiązaniu współpracy partnerskiej z Francuską Federacją Tenisową (FTF), w ramach której została oficjalną kartą płatniczą turnieju Roland-Garros, jednego z czterech wielkoszlemowych turniejów tenisowych. Partnerstwo sygnalizuje rozpoczęcie pięcioletniej współpracy pomiędzy Francuską Federacją Tenisową (FFT) a MasterCard, w ramach którego doświadczenie firmy MasterCard w zakresie technologii i płatności zostanie połączone z doświadczeniem FFT w zakresie organizacji, koordynacji i promocji tenisa we Francji i na całym świecie.
– To świetna okazja, by rozwinąć naszą współpracę partnerską z Roland-Garros i French Open. Jest to jedna z największych imprez w roku. Współpraca taka świadczy o zaangażowaniu firmy MasterCard w sponsorowanie sportu na całym świecie oraz podkreśla ambicję firmy, jaką jest ciągłe oferowanie wyjątkowych, bezcennych rozwiązań dla naszych klientów i fanów tenisa podczas turnieju ? wyjaśnia Alfredo Gangotena, Dyrektor Marketingu MasterCard. – W ramach imprezy, zapewnimy posiadaczom i klientom MasterCard możliwość ponownego odkrycia wspaniałego miasta, jakim jest Paryż, w całkowicie wyjątkowy sposób, poprzez współpracę ze znanymi partnerami, obiektami oraz instytucjami wybranymi szczególnie na tę okazję.
W ramach programu Bezcenny Paryż, najnowszej odsłony Bezcenne Miasta MasterCard, firma MasterCard zapewni uprzywilejowany dostęp do najlepszych miejsc w Paryżu na czas turnieju French Open, a także wprowadzi kolekcję ekskluzywnych ofert i przeżyć adresowanych w szczególności do paryżan i gości, we współpracy z wiodącymi teatrami, muzeami, restauracjami i domami handlowymi stolicy, takimi jak Opera Garnier, Grand Palais, teatr Châtelet i Disneyland Paryż. Sponsoring MasterCard obejmuje szeroką gamę imprez sportowych, takich jak Liga Mistrzów, oraz występów artystów, takich jak Beyonce, czy Justin Timberlake. Fani Roland-Garros i klienci MasterCard skorzystają z wyjątkowych przywilejów, jak wejście na imprezy, najlepsze miejsca na widowni, wyjątkowe oferty, dostęp za kulisy i dodatkowe, bezcenne oferty.
– Cieszymy się z nawiązania współpracy z MasterCard, jedną z najbardziej prestiżowych marek na świecie ? podkreślił Michel Grach, Dyrektor ds. Mediów i Sponsoringu FFT. ? Obecność i zaangażowanie MasterCard przyczyni się do powodzenia tegorocznego turnieju Roland-Garros, oraz jego kolejnych sezonów. Mamy nadzieję, że współpraca ta zapewni bezcenne przeżycia milionom fanów tenisa i posiadaczom kart kredytowych.
O turnieju Roland-Garros
Turniej Roland-Garros to jedna z najważniejszych imprez tenisowych na świecie, ciesząca się ogromną popularnością w mediach, transmitowana w 137 krajach, o łącznej widowni telewizyjnej wynoszącej 78,2% we Francji w 2012 r. oraz 460 tys. fanów na widowni. Ponadto, w trakcie imprezy, witrynę internetową rolandgarros.com odwiedza blisko 14,1 mln internautów, a ponad 617,5 tys. fanów polubiło stronę turnieju na Facebooku.
O MasterCard Worldwide:
MasterCard (NYSE:MA), www.mastercard.com, jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach.
Produkty i rozwiązania MasterCard ułatwiają codzienne funkcjonowanie działalności handlowej, takiej jak zakupy, podróże, prowadzenie firmy i zarządzanie finansami. Sprawiają, że są one bezpieczniejsze i sprawniejsze dla każdego użytkownika. Śledź nas na Twitterze @MasterCardNews, przyłącz się do dyskusji na Cashless Conversations Blog oraz zapisz się, aby otrzymywać najnowszy biuletyn.