Informacja prasowa 06.05.2021 r., Warszawa
„Nawilżanie jest seksi”
Naturalne sprawy, o które kobiety same mogą zadbać
Współczesne kobiety są odważne, niezależne i zdecydowane. Wiedzą, czego chcą, a także potrafią zawalczyć o to. Zmieniają zasady, odwracają role, dbają o siebie. Dlaczego więc idą na ustępstwa, gdy chodzi o własny komfort i zadowolenie z seksu? Czas, by przypomnieć, że wszystkie kobiety mają prawo oraz mogą działać, by zatroszczyć się o siebie!
Badania wykazują, że aż 75% kobiet zetknęło się z uczuciem dyskomfortu w pochwie podczas stosunku . Z kolei dla 50% pań jest to problem nawracający, bardziej odczuwalny przy zwiększonej aktywności seksualnej . Skutki tych dolegliwości są różne i dotyczą zarówno sfery fizycznej, jak i emocjonalnej. W takiej sytuacji nie ma sensu uśmiechać się i udawać, że wszystko jest okej. Odczuwając dyskomfort trzeba to zasygnalizować i zacząć szukać rozwiązania. Nie ma się czego wstydzić. Niedostateczne nawilżenie to całkowicie naturalne, wynikające z kobiecej fizjologii zjawisko, którego można doświadczać nawet przez 2/3 cyklu.
I wbrew powszechnym przekonaniom nie dotyczy to tylko kobiet w okresie menopauzy. Faza cyklu, ciąża czy korzystanie z określonych środków antykoncepcyjnych, a także poziom podniecenia czy stres – to wszystko i o wiele więcej może powodować, że kobiety mają zmniejszony poziom naturalnego nawilżenia. Dotyczy to więc kobiet w każdym wieku i jest to całkowicie normalne. Co więcej, badania wykazują, że 84% z tych, które mają mniej niż 35 lat, zetknęło się już z uczuciem dyskomfortu lub infekcją pochwy .
Czas na seksualny komfort i nowe podejście do potrzeb kobiecego ciała. Bo dlaczego nie odpowiedzieć na kwestię nawilżania miejsc intymnych, gdy dostępne rozwiązanie, jakim są lubrykanty, może być na wyciągnięcie ręki? O naturalnym problemie trzeba naturalnie rozmawiać, bo rozwiązania są prostsze, niż by się mogło wydawać. Czas działać i przejąć kontrolę również w tej sferze!
Pierwszym krokiem w trosce o własny komfort i lepszy seks, może być sięgnięcie po żele intymne Durex z łagodną formułą na bazie wody. W portfolio marki są to m.in. lubrykanty z linii Naturals: Durex Naturals Pure (o przyjaznym pH, z prebiotykiem), Durex Naturals Hyaluro (nawilżający, z naturalnym kwasem hialuronowym) oraz Durex Naturals Sensitive (delikatny, z ekstraktem z aloesu). Każdy z żeli intymnych Durex Naturals zawiera 100% składników pochodzenia naturalnego i łagodzi dyskomfort podczas stosunku, zapewniając gładkie zbliżenie. Dodatkowo nowością w portfolio marki jest żel intymny Intima Balance z prebiotykiem PRO-pH™ i kwasem mlekowym, które wspierają rozwój dobrych bakterii odpowiedzialnych za utrzymywanie zrównoważonego pH pochwy.
Lubrykanty mogą znacząco wpłynąć na jakość seksu. Mogą zwiększyć satysfakcję płynącą ze zbliżenia, a co za tym idzie – pozytywnie oddziaływać na ogólne samopoczucie kobiet. Durex, pragnąc zwiększać komfort życia seksualnego wszystkich ludzi, podejmuje ważne tematy dotyczące seksu, a problem uczucia suchości w pochwie jest jednym z nich. Dlatego w swojej najnowszej kampanii „Nawilżanie jest seksi”, walczy ze stygmatyzacją zjawiska niedostatecznego nawilżenia i stawia za cel znormalizowanie stosowania żeli intymnych przez kobiety.
Sięganie po nie, to nie tylko proste rozwiązanie problemu suchości, ale także zapobieganie potencjalnym dolegliwościom – zarówno fizycznym (tj. otarcia), jak i emocjonalnym. To również ważny zwyczaj dbania o siebie i o własny komfort oraz klucz do odczuwania większej przyjemności z seksu. Mówią o tym same kobiety – 9/10 z nich potwierdza, że seks jest lepszy z lubrykantem . Dlaczego więc nie spróbować i nie postawić swoich potrzeb na pierwszym miejscu? Należy pamiętać, że dobry seks to taki, w którym wszystkie zaangażowane strony czują się komfortowo. A kobieta, by osiągnąć stan seksualnego spełnienia, może potrzebować odrobiny pomocy. Jest to całkowicie normalne i jest to okej.
Link do spotu reklamowego:
Link do LP kampanii: www.durex.pl/pages/nawilzanie-jest-seksi
Durex na FB: www.facebook.com/DurexPolska/
Durex na IG: www.instagram.com/durex_polska/
O marce DUREX®
DUREX® jest liderem w kategorii marek działających na rzecz zdrowia seksualnego na świecie. W swoim portfolio posiada prezerwatywy, żele intymne oraz gadżety do masażu osobistego. Od pozyskiwania materiałów do produkcji aż do edukacji seksualnej DUREX® stara się postępować właściwie, w odpowiedzialny sposób, który przynosi korzyść lokalnym społecznościom. Każda z prezerwatyw DUREX® jest w 100% testowana elektronicznie, a wszystkie serie przechodzą 5 testów jakości.
DUREX® to ponad 90 lat badań, rozwoju i doświadczeń. Misją marki jest promowanie miłości poprzez bezpieczny seks. Wszystkie działania prowadzone są w partnerstwie z ludźmi, dla których seks nie ma tajemnic. To pracownicy służby zdrowia, naukowcy i wykładowcy, a ich celem jest to, aby seks był po prostu czymś przyjemnym. DUREX® wierzy w seks, który jest otwarty, autentyczny, dostarcza przyjemności i wprowadza w nasze życie nieco bałaganu. Wierzy, że przyjemny i bezpieczny seks powinien być dostępny dla każdego. Właśnie dlatego DUREX® nigdy nie przestanie wprowadzać na rynek innowacyjnych produktów, wznoszących doznania seksualne na wyższy poziom oraz wspierających budowanie bliskości i osiąganie wspólnej satysfakcji. Więcej informacji znajdziesz na stronie www.Durex.pl
O firmie Reckitt
Reckitt istnieje po to, aby chronić, leczyć i pielęgnować. Firma nieustannie dąży do czystszego i zdrowszego świata, wierząc, że dostęp do najwyższej jakości higieny, dobrego samopoczucia oraz żywienia to prawo, a nie przywilej.
Reckitt jest firmą stojącą za jednymi z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek konsumenckich na świecie w dziedzinie higieny, zdrowia i żywienia. Wśród nich są m.in: ENFAMIL, NUTRAMIGEN, NUROFEN, STREPSILS, GAVISCON, MUCINEX, DUREX, CLEARASIL, LYSOL, DETTOL, VEET, HARPIC, CILLIT BANG, MORTEIN, FINISH, VANISH, CALGON, WOOLITE, AIR WICK oraz wiele innych. Higiena, zdrowie i odżywianie mają znaczenie dla nas wszystkich.
Każdego dnia na całym świecie kupowanych jest ponad 20 milionów produktów Reckitt. Firma zawsze na pierwszym miejscu stawia konsumentów – ludzi. Codziennie szuka nowych możliwości, dąży do doskonałości we wszystkim, co robi i buduje wspólny sukces ze wszystkimi swoimi partnerami. Zawsze starając się postępować właściwie.
Reckitt to zróżnicowany, globalny zespół składający się z ponad 43 000 pracowników. Firma wykorzystuje wspólną energię, by działać na rzecz zdrowszej planety i bardziej sprawiedliwego społeczeństwa. Reckitt to część czegoś większego, dzięki czemu możliwa jest zmiana na lepsze.
Dowiedz się więcej na Reckitt.com