Data publikacji: 2019-11-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NOWOŚĆ! Essence –czysta natura od Żywiec Zdrój w 3 wariantach smakowych
Kategoria: LIFESTYLE, Zdrowie
Czystą naturę teraz można znaleźć również w Essence – nowej marce napojów w ofercie Żywiec Zdrój. Essence to pierwszy produkt BIO w portfolio firmy. Produkt jest dostępny w 3 wariantach smakowych: mandarynka z trawą cytrynową, ogórek z limonką oraz cytryna z bazylią.
Każdy ma swój sposób na to, aby znaleźć wytchnienie od codzienności. Coraz częściej szukamy go w naturze, relaksując się podczas zajęć jogi lub wybierając zdrową, lekką dietę. Sięgamy też po produkty z dobrym, krótkim składem opartym na wyłącznie naturalnych składnikach. Czystą naturę teraz można znaleźć również w Essence – nowej marce napojów w ofercie Żywiec Zdrój. Essence to pierwszy produkt BIO w portfolio Żywiec Zdrój. To napój niegazowany bez cukru, słodzików, kalorii i konserwantów, będący połączeniem jedynie naturalnej wody mineralnej, soku z cytryny i naturalnych aromatów. Produkt jest dostępny w 3 wariantach smakowych: mandarynka z trawą cytrynową, ogórek z limonką oraz cytryna z bazylią.
W zgodzie ze sobą
Natura daje wytchnienie od codzienności. Harmonia, bycie w zgodzie ze sobą – wszystko to jest możliwe wtedy, kiedy jesteśmy blisko przyrody i czerpiemy z niej to, co najlepsze. Wybierając naturalne składniki i rozwiązania, dbamy też o zdrowie, dlatego coraz częściej decydujemy się na produkty, które mają krótki, dobry skład. Świadomość pochodzenia składników i sposobu w jaki powstały jest niezwykle ważna. Essence to pierwszy napój BIO w portfolio Żywiec Zdrój. Jego skład obiera się na naturalnej wodzie mineralnej i wyłącznie naturalnych składnikach – soku z cytryny i naturalnych aromatach. Dzięki temu może stanowić źródło zdrowego nawodnienia, jednocześnie oferując przyjemne orzeźwienie, a dzięki naturalnym aromatom owoców i ziół również niepowtarzalny smak. Napój jest dostępny w trzech wyjątkowych wariantach: mandarynka z trawą cytrynową, ogórek z limonką oraz cytryna z bazylią.
Czysta natura
Essence to pierwszy w portfolio Żywiec Zdrój napój smakowy BIO bez cukru, słodzików, kalorii i konserwantów. Jego skład opiera się wyłącznie na naturalnej wodzie mineralnej, kropli soku z cytryny z upraw ekologicznych oraz na naturalnym aromacie owoców i ziół. Napój nie ma kalorii ani żadnych sztucznych dodatków. Essence ma dobry, prosty skład oparty wyłącznie na naturalnych składnikach.
Essence jest dostępny w trzech smakach: ogórek z limonką, mandarynka z trawą cytrynową oraz cytryna z bazylią, w butelkach o pojemności 0,4l. To propozycja dla osób, które dbają o zbilansowaną dietę, kupują produkty z dobrym i prostym składem, zawierające wyłącznie naturalne składniki, a jednocześnie szukają wyjątkowego smaku.
BIO napój smakowy marki Essence jest dostępny w sieci sklepów Carrefour w całej Polsce, a jego sugerowana cena detaliczna wynosi 3,19 zł za butelkę o pojemności 0,4l.
Kontakt prasowy:
Katarzyna Korszeń
Kierownik Brand PR
tel. (+48) 780 039 754
e-mail: [email protected]
Monika Dobaj
MSL GROUP
tel. (+48) 662 248 012
e-mail: [email protected]
O firmie
Żywiec Zdrój S.A. to największy producent na rynku napojów bezalkoholowych[1] i najbardziej odpowiedzialna społecznie firma w Polsce[2]. Żywiec Zdrój ze szczególną troską dba o środowisko naturalne i zachęca ludzi, by pili zdrowiej. Misja firmy widoczna jest we wszystkich obszarach działalności, od tworzenia produktu, doboru dostawców, po programy edukacyjn e i ekologiczne. Najbardziej znane to „Po stronie natury” i „Mamo, tato, wolę wodę”, których celem jest uwrażliwienie na potrzeby natury i ochrona zasobów wodnych w Polsce oraz kształtowanie właściwych nawyków żywieniowych. Firma Żywiec Zdrój S.A. powstała w 1992 roku na terenie Żywieckiego Parku Krajobrazowego, dziś zatrudnia ponad 600 pracowników w sześciu lokalizacjach w Polsce i posiada najbardziej rozpoznawalną markę wodną w kraju[3].
Żywiec Zdrój S.A. należy do grupy spółek DANONE – producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia.
W Polsce DANONE działa w czterech obszarach istotnych dla prawidłowego żywienia: produkty mleczne oraz pochodzenia roślinnego (Danone), woda i napoje (Żywiec Zdrój), żywność dla niemowląt i małych dzieci (NUTRICIA) oraz żywienie medyczne (NUTRICIA Medyczna). Wszystkie spółki DANONE łączy podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz realizacja misji, zgodnie z którą poprzez żywność niesiemy zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe. Poprzez nasze produkty, projekty i programy, zachęcamy do podejmowania właściwych wyborów żywieniowych na co dzień oraz przyczyniamy się do zrównoważonego rozwoju planety.
W 10 lokalizacjach w kraju zatrudnienie znajduje ponad 3 000 osób, rozwijających się zawodowo w bezpiecznym
i przyjaznym środowisku pracy. O działalności DANONE można przeczytać na stronie www.danone.pl „Nieść zdrowie poprzez żywność. Wkład grupy spółek DANONE w rozwój polskiej gospodarki, społeczeństwa i zdrowia”.
[1] 9,9 proc. na podstawie: Żywiec Zdrój za Nielsen – Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety, Dyskonty, Sklepy spożywcze – Duże, Średnie, Małe, Sieci Chemiczne, Sklepy Winno-Cukiernicze, Stacje Benzynowe i Kioski); udział wolumenowy, w 2017 w kategorii Napoje bezalkoholowe.
[2] Żywiec Zdrój za MillwardBrown, Badanie reputacji firm w Polsce, czerwiec 2017 CAWI, n=1517, osoby w wieku 15-65 lat.
[3] MillwardBrown dla Żywiec Zdrój, tracking wód butelkowanych, 1.02-18.12.2016, CAWI, n=2192, osoby w wieku 18-55 lat kupujące wodę butelkowaną przynajmniej raz w tygodniu.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Zdrowie