Nowe opakowania GERBER z myślą o potrzebach konsumentówW ramach nowości GERBER 2009 wprowadzone zostały nowe etykiety i nowe opakowania zbiorcze dla wszystkich produktów GERBER.Zmiany zostały
SUPERFOOD DLA NIEMOWLAKÓW Jest lekkostrawny, nie trzeba go przygotowywać, nie trzeba za niego płacić. Zawiera białka, tłuszcze, węglowodany i wszystkie inne potrzebne składniki odżywcze w […]
Ministerstwo Zdrowia i Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie organizują spotkanie edukacyjne dla mężczyzn w wieku 45 plus w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej M45. Spotkani
Przychodnia leczenia niepłodności nOvum jest jedną z klinik, która została wybrana do realizacji programu leczenia niepłodności dla mieszkańców Częstochowy. W ramach programu leczen
Konferencja 15.11.2013 Giełda Papierów Wartościowych, Warszawa Wielkie zmiany, transformacja gospodarcza, dynamiczny rozwój – to cechy wspólne Polski i Turcji, krajów, któ
Firma Nestlé Nutrition po raz pierwszy prezentuje nowe oblicze marki GERBER, na które składają się zmiany i innowacje wprowadzone w odpowiedzi na dynamicznie rozwijające się potrzeby konsument&oac
Jak wynika z nowego badania pod nazwą „Road to Inclusion” [Droga do inkluzji], miliony osób w Europie są wykluczone finansowo lub mają ograniczony dostęp do bankowości elektronicznej.W przec
Celem kampanii edukacyjnej „Zdrowy Start” jest zachęcenie Polaków do zmiany nieprawidłowych nawyków żywieniowych. W ramach akcji sześć rodzin, wyłonionych na podstawie nadesł
Pierwsze na polskim rynku parówki dla dzieci po 1. roku życiaOpakowanie – słoiczek 125 g, masa netto 70 gData wprowadzenia na rynek – lipiec 2009 r.Sugerowana cena detaliczna – ok. 3,95 PLNPar
Do zespołu Headlines Porter Novelli dołączył Jakub Karasek, który objął stanowisko Junior Consultanta. We współpracy z Martą Winiarską, Karasek będzie uczestniczył w