Data publikacji: 2018-05-17
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Szlachetne przesłanie i rekord – Magnolia Park bawi i edukuje
Kategoria: LIFESTYLE, Zdrowie
Magnolia Park po raz kolejny była gospodarzem MotoKropli. Dzięki rekordowej frekwencji udało się zebrać 85 litrów krwi, która pomoże uratować ofiary wypadków komunikacyjnych.
To przykład tego, jak galeria handlowa może skutecznie włączać się w działania na rzecz lokalnej społeczności.
Bawić, uczyć, pomagać – to najkrótsze streszczenie idei MotoKropli, imprezy, która trwale wrosła w kalendarz wrocławskich wydarzeń. W tym roku atrakcje organizowane przy współudziale dolnośląskich motocyklistów na placu parkingowym Magnolia Park przyciągnęły rekordową grupę kilku tysięcy uczestników. Akcja, jak co roku, była oficjalnym otwarciem sezonu motocyklowego. Tak naprawdę jednak stanowi przyczynek do czegoś znacznie ważniejszego.
– Jako największa galeria handlowa na Dolnym Śląsku doskonale zdajemy sobie sprawę z możliwości, jakie stwarza ogromna liczba odwiedzających nas codziennie klientów. Angażowanie się w akcje, które edukują i pogłębiają świadomość, postrzegamy jako nasz społeczny obowiązek – tłumaczy Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.
Najważniejszym punktem tego wielkiego pikniku, jak co roku, jest zbiórka krwi dla ofiar wypadków komunikacyjnych. Tym razem uczestnicy MotoKropli oddali 85 litrów tego cennego leku. Umożliwiły to trzy krwiobusy, które – podobnie jak uczestnicy imprezy – zjechały z całego regionu, a więc z Wałbrzycha, Wrocławia i Opola. Spotkanie uzupełniły szkolenia i pokazy ratownictwa medycznego, w których uczestniczyły całe rodziny. – Udział rodzin z dziećmi w MotoKropli i innych, podobnych wydarzeniach w naszej galerii ogromnie nas cieszy. Staramy się robić wszystko, by być miejscem jak najbardziej przyjaznym rodzinom – dodaje Tomasz Waszkiewicz.
Uczestnicy imprezy wpierali osoby potrzebujące jeszcze w inny sposób: każdy, kto dołączył do zabawy, mógł uzyskać darmową pomoc w wypełnieniu rocznego zeznania podatkowego. Jedynym warunkiem skorzystania ze wsparcia profesjonalnej księgowej było przekazanie 1 procenta podatku na rzecz Fundacji Wrocławskie Hospicjum dla Dzieci i elektroniczne wysłanie deklaracji do urzędu skarbowego.
Wszystko to jednak nie miałoby swojego klimatu bez motocykli. Wielkim zainteresowaniem cieszyły się prezentacje zabytkowych pojazdów przygotowane przez członków klubu Wrocławskie Spotkania Klasyków. Duże emocje wzbudziły też motocyklowe pokazy jazdy technicznej i konkurs na najgłośniejszy… wydech motocyklowy. Było głośno, bo – jak mówi Marcin „Kudłaty” Piotrowski, pomysłodawca akcji – w tym roku przed Magnolia Park pojawiło się w sumie ok. półtora tysiąca maszyn, co jest rekordowym wynikiem w historii imprezy. Zagrały zespoły: Rock,n Roll Rebels z Sosnowca i Sinful Betty's Band z Katowic. Publiczność bawiła też znakomita wrocławska grupa taneczna Wild Cats Cheerleaders.
– W Magnolia Park wierzymy głęboko w możliwość połączenia przyjemnego z pożytecznym. Cieszymy się z rekordowych wyników tegorocznej edycji. Najważniejszym celem było pozyskanie krwi, która uratuje życie ofiarom wypadków drogowych, oraz wzmocnienie świadomości społecznej w kwestiach szeroko pojętego ratownictwa medycznego. Jesteśmy dumni, że wraz z partnerami akcji udało nam się osiągnąć te szczytne cele – podsumowuje Tomasz Waszkiewicz.
http://magnoliapark.pl/
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu 250 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.
Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, Esprit, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store czy Superdry. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu, największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team i centrum Jatomi Fitness. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park – przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej.
Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki – sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową – to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent.
Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.
Blackstone jest jedną z wiodących światowych firm inwestycyjnych i doradczych. Naszym celem jest osiąganie pozytywnych wyników i budowanie długoterminowej wartości dla naszych inwestorów, spółek w które inwestujemy, firm którym doradzamy, a także dla globalnej gospodarki. Osiągamy to dzięki zaangażowaniu naszej znakomitej kadry oraz elastycznemu wykorzystaniu kapitału. Nasze różnorodne spółki zarządzające aktywami specjalizują się w zarządzaniu funduszami private equity, funduszami nieruchomościowymi, hedgingowymi, funduszami sekurytyzacyjnymi oraz zamkniętymi funduszami inwestycyjnymi. Blackstone zapewnia też różnorodne usługi doradcze, w tym doradztwo finansowe, strategiczne, restrukturyzacyjne i reorganizacyjne, a także usługi w zakresie alokacji funduszy. Więcej informacji można znaleźć na www.blackstone.com. Śledź nas na twitter@blackstone.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Zdrowie