Ministerstwo Zdrowia i Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie organizują spotkanie edukacyjne dla mężczyzn w wieku 45 plus w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej M45. Spotkani
Dane epidemiologiczne Rak nerki, obok nowotworu gruczołu krokowego i pęcherza moczowego, zalicza się do grupy nowotworów urologicznych szczególnie niebezpiecznych u mężczyzn powyżej 45. roku
Warszawa, kwiecień 2018 r. już 4 maja w Łodzi Ruszyła ogólnopolska kampania promująca wiedzę na temat karmienia piersią organizowana przez markę Lovi. W ramach projektu, […]
W ramach pomocy humanitarnej dla Syrii, Światowy Program Żywnościowy ONZ (WFP) wdraża innowacyjny program voucherów elektronicznych w Libanie. Umożliwi on setkom tysięcy syryjskich uchod
Już jutro rusza druga edycja Dni LifeStyle w Super-Pharm W dniach 19-20 marca b.r. wszyscy dotychczasowi klubowicze, jak i osoby, które po raz pierwszy założą kartę LifeStyle, będą mog
Informacja prasowa 22 czerwca 2018r., Warszawa Intymny poradnik podróżujących kobiet Już wkrótce wakacje! Wyczekiwane urlopy, czas beztroski na ciepłych plażach i podróżnicze przygody… Warto się […]
Jak wychowuje dziecko mama, a jak tata? Stereotypowo przyjmuje się, że rolę dominującą w wychowaniu dziecka odgrywa matka. Nowoczesny model rodziny, często jednak różni się […]
Warszawa, dn. 7 października 2014 r. INFORMACJA PRASOWA Zapobieganie zespołowi hiperstymulacji jajeczkowania jednym z kluczowych zagadnień II Sympozjum Szkoleniowego Medycyny Rozrodu i Endokrynologii Ginekologicznej Skuteczna [&hell
Ruszyła kolejna kampania Super-Pharm! Jej głównym elementem jest taniec, który stał się czołowym motywem w komunikacji marki w 2013 roku. Firma zaprezentowała kolejny taneczny spot, p