Warszawa, 8 września 2020 r. INFORMACJA PRASOWA Wydaje się, że problem nietrzymania moczu to domena osób starszych i dolegliwość naturalnie pojawiająca się z wiekiem. Nic […]
Warszawa, kwiecień 2018 r. już 4 maja w Łodzi Ruszyła ogólnopolska kampania promująca wiedzę na temat karmienia piersią organizowana przez markę Lovi. W ramach projektu, […]
Codzienne nitkowanie zębów jeszcze nigdy nie było tak proste! Marka Jordan przygotowała wyjątkową nowość – Easy Reach Flosser.
w ramach kampanii "Polka w ciąży" przedstawiamy infografikę podsumowującą najważniejsze wyniki badania opinii dotyczącego zachowania i nawyków związanych ze stylem życia Polek w okres
Ewelina Nazarko-Ludwiczak, Healthcare&Life Director, została wybrana jako ekspert w dziedzinie komunikacji w ochronie zdrowia do udziału w programie Promocji Polskiej Branży Medycznej za granic
Każda mama karmiąca dziecko mlekiem modyfikowanym wie, jak szybko kończy się opakowanie takiego mleka. Zazwyczaj kupuje od razu kilka puszek, aby zaoszczędzić czas, który zamiast na zakupy może
Ministerstwo Zdrowia rozpoczęło wdrażanie programu edukacyjnego M45+. Kampania skierowana do mężczyzn powyżej 45. roku życia dotyczy profilaktyki nowotworów układu moczowo–płcio
W laboratorium IVF nOvum, za sprawą embrioskopu, możliwa jest obserwacja zarodka od chwili poczęcia, przez wszystkie stadia jego rozwoju, aż do transferu, bez konieczności wyjmowania embrionów z inkubato
Warszawa, 12 października 2017 r. Klinika Bocian realizatorem miejskiego programu in vitro w Warszawie Rusza miejski program refundacji in vitro dla mieszkańców Warszawy. Klinika Leczenia […]
Ruszyła kolejna kampania Super-Pharm! Jej głównym elementem jest taniec, który stał się czołowym motywem w komunikacji marki w 2013 roku. Firma zaprezentowała kolejny taneczny spot, p