MasterCard partnerem Francuskiej Federacji Tenisowej (FFT) Warszawa, 14 maja 2013 r. – W dniu dzisiejszym, firma MasterCard poinformowała o nawiązaniu współpracy partnerskiej z Francusk&
Ministerstwo Zdrowia rozpoczęło wdrażanie programu edukacyjnego M45+. Kampania skierowana do mężczyzn powyżej 45. roku życia dotyczy profilaktyki nowotworów układu moczowo–płcio
Kampania wizerunkowa „Made in Poland” ma pomóc polskim firmom wejść na zagraniczne rynki. 14 października 2013 r. na konferencji inaugurującej kampanię, przedstawiciele rządu, przedsi
Ciągłe osłabienie, brak energii i senność, a często także nieustannie towarzyszące uczucie chłodu - zwykle tego rodzaju objawy przypisujemy niewyspaniu albo przepracowaniu. Mogą one jednak sygnalizować kłopoty ze zdrowiem.
Ministerstwo Zdrowia i Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie organizują spotkanie edukacyjne dla mężczyzn w wieku 45 plus w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej M45. Spotkani
MasterCard przygotował konkurs, w którym do wygrania są designerskie ubrania i gadżety, zaprojektowane przez polskich projektantów. Aby zdobyć nagrodę, wystarczy napisać kreatywny komentarz p
Każda mama karmiąca dziecko mlekiem modyfikowanym wie, jak szybko kończy się opakowanie takiego mleka. Zazwyczaj kupuje od razu kilka puszek, aby zaoszczędzić czas, który zamiast na zakupy może
Wrocław, 15.01.2021 INFORMACJA PRASOWA MARKA: HOLLE ASORTYMENT: EKOLOGICZNE MLEKO NASTĘPNE 2 z mlekiem A2 – dla niemowląt od 6. miesiąca życia – 800 g. NOWOŚĆ […]
Jak wynika z nowego badania pod nazwą „Road to Inclusion” [Droga do inkluzji], miliony osób w Europie są wykluczone finansowo lub mają ograniczony dostęp do bankowości elektronicznej.W przec
Wrocław, 10.10.2017 INFORMACJA PRASOWA MARKA: HOLLE PRODUKT: KASZKA MUSLI PELNOZIARNISTE Z OWOCAMI JUNIOR 100 % BIO od 10. miesiąca życia – 250 g KASZKA MUSLI […]