Data publikacji: 2016-03-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zdecydowałem, #niezabieram, a Ty?
Kategoria: LIFESTYLE, Zdrowie
Dawca.pl i Projekt PR ruszają z nową akcją! 21. marca wystartował projekt #NieZabieram – następca cenionej i kilkukrotnie nagradzanej akcji #OddajSerce, w niestandardowy sposób promującej transplantację.
Dawca.pl i Projekt PR ruszają z nową akcją! 21. marca wystartował projekt #NieZabieram – następca cenionej i kilkukrotnie nagradzanej akcji #OddajSerce, w niestandardowy sposób promującej transplantację.
Akcja #NieZabieram, oparta na mocnym, zapadającym w pamięć spocie wideo oraz wpierana materiałami w prasie, radiu oraz Internecie, ma na celu promocję idei transplantacji i świadomego dawstwa narządów w ramach działalności kampanii społecznej Dawca.pl.
Przed dawstwem powstrzymują nas m.in. wątpliwości związane z brakiem wiedzy dot. transplantacji i towarzyszące temu mity. Dlatego na start akcji nieprzypadkowo wybraliśmy czas Wielkanocy. Warto przy świątecznym stole rozmawiać również o dobrowolnych, personalnych decyzjach dotyczących dawstwa narządów po śmierci i decyzji #niezabieram – podkreśla Paweł Klikowicz, koordynator akcji #NieZabieram – W roku 2015 w Polsce na przeszczep narządu czekało ponad 3000 osób. Tylko połowa z nich otrzymała narząd.
Przed organizatorami akcji #NieZabieram stoi niełatwe zadanie zachęcenia Polaków do podjęcia tematu dawstwa i jego wpływu na ratowanie życia ludzkiego. Tym bardziej zachęcają do obejrzenia spotu wideo dostępnego na: https://www.youtube.com/watch?v=QTtyGqLTCTM
Kampania społeczna „Dawca.pl” to innowacyjny projekt prowadzony przez grupę studentów z Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego oraz innych gdańskich uczelni. Jej celem jest uświadamianie polskiego społeczeństwa, podnoszenie poziomu wiedzy na temat procedur przeszczepiania tkanek, komórek i narządów oraz zwiększanie społecznej akceptacji dla tej metody leczenia oraz dobrowolnego dawstwa narządów.
Agencja Projekt PR to specjaliści komunikacji online i offline. Kreatywni z wiedzą i bogatym doświadczeniem, otwarci na wyzwania i realizację nowych pomysłów. Od 2010 roku Agencja wpiera kampanię Dawca.pl
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #LIFESTYLE #Zdrowie